+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Savannah Recenze

Hodnocení hotelu

92%
Perfektní

dle 241 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    95%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    92%
  • Poměr cena/kvalita

    88%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Marta Vodáková

dospělý pár, 20.8.2018

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
36 %
  • O hotelu 4 hvězdičky de luxe bych očekávala úplně něco jiného, hodnotila bych hotel max na 3 hvězdičky. Výhled z okna pokoje (107) na plechovou střechu a když jsem požádala vedoucí recepce ( jako vystřižená ze žurnálu) o změnu pokoje, tak to nešlo, ale její reakce byla ta, že byla udivena, že se potřebuji dívat z okna, což ona vůbec nedělá a nedovede to pochopit. Bylo jasné, že se dívá asi jen na sebe do zrcadla.

  • Na pobytu se mi nejvíce líbil bazén - perfektní a co mne udivilo a příjmně překvapilo, že tam nebyla spousta lidí.

  • Jednání personálu v recepci. V restauraci byl snad jeden číšník, který byl přívětivý a ochotný. Asi mají raději rakouské hosty.

Personál
2
Služby
2
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
2
Hotel Savannah odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Vodáková, děkujeme Vám, že jste si udělala čas pro hodnocení našeho hotelu.
O to více mě mrzí, že výhled z okna natolik ovlivnil Váš celkový dojem z pobytu v našem hotelu.
Bohužel, obsazenost v letních měsících, recepčním mnohdy nedovoluje výměnu pokojů. Jsem přesvědčena, že pokud by to bylo možné, a pokoje s lepším výhledem by byly k dispozici, recepční by Vás neprodleně přestěhovala.
V každém případě doporučujeme na preferenci výhledu z pokoje vždy upozornit předem před příjezdem.
S přáním krásného dne,
Dvořáková Martina
Front Office Manager

Kratochvilová

mladý pár, 29.3.2009

Česká republika

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Nepřišla mi až tak velká ochota personálu, jako je v jiných zemích v Hotelech deluxe ****, co se týká služeb - vysvětlení a popis návštěvy sauny, parní lázně a bazenu pro mne byla neuspokojivá. Co se týče čistoty - koupelna se blýskala, ale pod postelí byla pěkná vrstva prachu a dokonce chuchvalce, což opravdu nechápu.

  • Nepřišla mi až tak velká ochota personálu, jako je v jiných zemích v Hotelech deluxe ****, co se týká služeb - vysvětlení a popis návštěvy sauny, parní lázně a bazenu pro mne byla neuspokojivá. Co se týče čistoty - koupelna se blýskala, ale pod postelí byla pěkná vrstva prachu a dokonce chuchvalce, což opravdu nechápu.

Personál
5
Služby
5
Čistota
3
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Michal Čarvaš

mladý pár, 11.5.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Hotel působí uvnitř "luxusním" dojmem. Co se týká okolí hotelu, je dle mého názoru nešťastně umístěný za nákupním centrem a rozestavěným prostorem. Vzhledem k tomu, že hotel je uveden deluxe a má welness, tak bych očekávala na pokojích župany a hotovou obuv. V koupelně chybí tampony do uší. Obsluha u spa "welness" centra poskytuje minimum informaci, reps. žádné. O welness centru jako takovém se nedá mluvit, protože se jedná pouze o bazén, pární lázeň a malou saunu.

  • - výborné ajurvedské masáže!!!

  • - wellnes centrum - chybějící župany

Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Branislav Budinský

jednotlivec, 25.8.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Anonym

dospělý pár, 28.4.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • lokalita, recepční měly profesionální přístup

  • někteří číšníci se asi teprve zacvičovali, nicméně pozdravit hosta musí být přece samozřejmost!!!

Personál
7
Služby
7
Čistota
5
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Hanka Budišová

ostatní, 30.7.2019

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Byli jsme s kamarádkou na víkend. Hotel byl moc pěkný a co musíme pochválit, tak hlavně kuchyni, ta byla vynikající.

  • Prostředí kolem hotelu, výhled pouze na nákupní centrum. Recepční nám sdělil špatný čas ohledně snídaní, nám řekl, že končí v 10:00 a přitom jsou o víkendu do 11:00, zbytečně jsme se tedy ráno honili. A co byl pro mě asi největší mínus, tak hotel nemá pokoje s balkonem, což pro mě, jako kuřačku mi hodně vadilo.

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Milan Lávička

mladý pár, 13.12.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 16.11.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Michal Buda

jednotlivec, 1.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 27.3.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Jaro

dospělý pár, 1.3.2020

Znojmo Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Dr. Ing. Lubomír Chytka

jednotlivec, 9.7.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Personál byl velmi příjemný a ochotný.

  • Špatná komunikace mezi recepcí, restaurací a wellness centrem. Objednané služby jsme museli vždy urgovat a v konečném účtování reklamovat.

Personál
7
Služby
6
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
5

Alena Obracajová

dospělý pár, 7.4.2015

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
74 %
  • - příjemné prostředí - ochotní lidé - velký, ale opravdu velký dík panu kuchaři za jeho skvělé jídlo

Personál
7
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

David

dospělý pár, 28.6.2023

English

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Rooms good , AC good, bed good and parking.

  • If I have to eat that breakfast for 2 days in a row is OK but after the third day it makes you feel tired of the same; there are no options nor rotating menu like other hotels; also have to add that the buffet quality is bad too, for the price I would rater eat from menu, meat no flavor is like steamed meat with sauce; lamb is usually a tasty meat but your lamb was not! By the way the espresso coffee at the automatics machine for breakfast needs improved, one machine is nasty because uses powder milk with bad quality coffee beans, the opposite side machine was something intermediate because uses true milk but coffee bean still no good!; also pool are doesn't have ventilation as is like been in a sauna just outside the pool. I have 6 years traveling to CZ extreme and this is my first time that have to complain for breakfast quality, even lower level hotels with less food options the food was better, fresh and more tasty. Also the filet I ordered my last night was not a filet! was a different meat part but not a tenderloin, flavor was good but when you have to do effort to cut a piece of tenderloin is not a tenderloin.

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Karel Hanzal

jednotlivec, 29.5.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 4.1.2020

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Karel

dospělý pár, 2.6.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Pavel Navrátil

jednotlivec, 21.11.2017

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Anonym

dospělý pár, 29.9.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 28.7.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7