+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Savannah Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 241 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    92%
  • Preis-Leistungverhältnis

    88%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Marta Vodáková

Älteres Paar, 20.8.2018

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
36 %
  • O hotelu 4 hvězdičky de luxe bych očekávala úplně něco jiného, hodnotila bych hotel max na 3 hvězdičky. Výhled z okna pokoje (107) na plechovou střechu a když jsem požádala vedoucí recepce ( jako vystřižená ze žurnálu) o změnu pokoje, tak to nešlo, ale její reakce byla ta, že byla udivena, že se potřebuji dívat z okna, což ona vůbec nedělá a nedovede to pochopit. Bylo jasné, že se dívá asi jen na sebe do zrcadla.

  • Na pobytu se mi nejvíce líbil bazén - perfektní a co mne udivilo a příjmně překvapilo, že tam nebyla spousta lidí.

  • Jednání personálu v recepci. V restauraci byl snad jeden číšník, který byl přívětivý a ochotný. Asi mají raději rakouské hosty.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
2
Hotel Savannah hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Vodáková, děkujeme Vám, že jste si udělala čas pro hodnocení našeho hotelu.
O to více mě mrzí, že výhled z okna natolik ovlivnil Váš celkový dojem z pobytu v našem hotelu.
Bohužel, obsazenost v letních měsících, recepčním mnohdy nedovoluje výměnu pokojů. Jsem přesvědčena, že pokud by to bylo možné, a pokoje s lepším výhledem by byly k dispozici, recepční by Vás neprodleně přestěhovala.
V každém případě doporučujeme na preferenci výhledu z pokoje vždy upozornit předem před příjezdem.
S přáním krásného dne,
Dvořáková Martina
Front Office Manager

Kratochvilová

Junges Paar, 29.3.2009

Česká republika

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Nepřišla mi až tak velká ochota personálu, jako je v jiných zemích v Hotelech deluxe ****, co se týká služeb - vysvětlení a popis návštěvy sauny, parní lázně a bazenu pro mne byla neuspokojivá. Co se týče čistoty - koupelna se blýskala, ale pod postelí byla pěkná vrstva prachu a dokonce chuchvalce, což opravdu nechápu.

  • Nepřišla mi až tak velká ochota personálu, jako je v jiných zemích v Hotelech deluxe ****, co se týká služeb - vysvětlení a popis návštěvy sauny, parní lázně a bazenu pro mne byla neuspokojivá. Co se týče čistoty - koupelna se blýskala, ale pod postelí byla pěkná vrstva prachu a dokonce chuchvalce, což opravdu nechápu.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
3
Komfort
6
Wert/Geld
5

Michal Čarvaš

Junges Paar, 11.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Hotel působí uvnitř "luxusním" dojmem. Co se týká okolí hotelu, je dle mého názoru nešťastně umístěný za nákupním centrem a rozestavěným prostorem. Vzhledem k tomu, že hotel je uveden deluxe a má welness, tak bych očekávala na pokojích župany a hotovou obuv. V koupelně chybí tampony do uší. Obsluha u spa "welness" centra poskytuje minimum informaci, reps. žádné. O welness centru jako takovém se nedá mluvit, protože se jedná pouze o bazén, pární lázeň a malou saunu.

  • - výborné ajurvedské masáže!!!

  • - wellnes centrum - chybějící župany

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
5

Branislav Budinský

Einzelreisender, 25.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
5

Anonym

Älteres Paar, 28.4.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • lokalita, recepční měly profesionální přístup

  • někteří číšníci se asi teprve zacvičovali, nicméně pozdravit hosta musí být přece samozřejmost!!!

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
5
Komfort
7
Wert/Geld
6

Hanka Budišová

andere Gruppe, 30.7.2019

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Byli jsme s kamarádkou na víkend. Hotel byl moc pěkný a co musíme pochválit, tak hlavně kuchyni, ta byla vynikající.

  • Prostředí kolem hotelu, výhled pouze na nákupní centrum. Recepční nám sdělil špatný čas ohledně snídaní, nám řekl, že končí v 10:00 a přitom jsou o víkendu do 11:00, zbytečně jsme se tedy ráno honili. A co byl pro mě asi největší mínus, tak hotel nemá pokoje s balkonem, což pro mě, jako kuřačku mi hodně vadilo.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
7

Milan Lávička

Junges Paar, 13.12.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 16.11.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Michal Buda

Einzelreisender, 1.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 27.3.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Jaro

Älteres Paar, 1.3.2020

Znojmo Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
6

Dr. Ing. Lubomír Chytka

Einzelreisender, 9.7.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Personál byl velmi příjemný a ochotný.

  • Špatná komunikace mezi recepcí, restaurací a wellness centrem. Objednané služby jsme museli vždy urgovat a v konečném účtování reklamovat.

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
5

Alena Obracajová

Älteres Paar, 7.4.2015

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
74 %
  • - příjemné prostředí - ochotní lidé - velký, ale opravdu velký dík panu kuchaři za jeho skvělé jídlo

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
7

David

Älteres Paar, 28.6.2023

English

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Rooms good , AC good, bed good and parking.

  • If I have to eat that breakfast for 2 days in a row is OK but after the third day it makes you feel tired of the same; there are no options nor rotating menu like other hotels; also have to add that the buffet quality is bad too, for the price I would rater eat from menu, meat no flavor is like steamed meat with sauce; lamb is usually a tasty meat but your lamb was not! By the way the espresso coffee at the automatics machine for breakfast needs improved, one machine is nasty because uses powder milk with bad quality coffee beans, the opposite side machine was something intermediate because uses true milk but coffee bean still no good!; also pool are doesn't have ventilation as is like been in a sauna just outside the pool. I have 6 years traveling to CZ extreme and this is my first time that have to complain for breakfast quality, even lower level hotels with less food options the food was better, fresh and more tasty. Also the filet I ordered my last night was not a filet! was a different meat part but not a tenderloin, flavor was good but when you have to do effort to cut a piece of tenderloin is not a tenderloin.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Karel Hanzal

Einzelreisender, 29.5.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 4.1.2020

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Karel

Älteres Paar, 2.6.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Pavel Navrátil

Einzelreisender, 21.11.2017

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
7

Anonym

Älteres Paar, 29.9.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 28.7.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7